onsdag 25 maj 2011

STUDIEBESÖK

Idag har min klass, andra NV-klassen och TE-klassen varit på studiebesök på Bruzaholms Bruk. Fick gå inne i gjuteriet och titta och vara på massa andra stationer. En del var lite intressant och rätt så mycket faktiskt, var långtråkigt.. Vi fick baka plättar på en station iaf och det var gott! ;)

Nu är jag hemma och då är det plugg som gäller. Två prov kvar innan det efterlängtade sommarlovet! Ska ner och träna i en timme också. Beachhandboll står på agendan idag, men får ju inte vara med på det än.. Så det blir lite löpträning bara, för sen måste jag hem och plugga biologi.
Så, det var väl allt jag hade att säga för denna gången. Lovade att inte lägga upp några bilder från dagen (alla är så tråkiga och inte ställer upp på kort) så ni får nöja er på en närbild av mig när jag dricker kaffe ;)

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar