lördag 28 maj 2011

WHAT GOES AROUND, COMES AROUND

Jaha, här sitter jag när vi egentligen ska fira min lillebror. Fast han fick en massa dator-saker så han sitter och fixar med det ;) Ingen av mina kusiner är kvar, fast det var bara en som kom idag, men hon skulle iväg ikväll. Lite tråkigt, men så är det! Ska väl ta och gå ner och se om det är någon som vill spela kort med mig eller nått, det brukar vi ju göra när vi träffas :)

Fick en idée ikväll om vad jag kan göra i sommar. Jag och mina kompisar brukar prata om att bara sticka iväg från vår lilla stad och nu har jag en rätt så bra idée faktiskt! :) Det är väldigt skönt att bara resa hemifrån då och då, och som tur är kommer det bli en hel del av det i sommar!

Nu ska jag ner och vara lite social av mig, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar