tisdag 17 maj 2011

WHO DOESN'T LONG FOR SOMEONE TO HOLD ON

Tog en himla tid och sjukgymnasten i morse, men det var bara bra för nu vet jag hur jag ska träna och vad jag inte får göra i de kommande veckorna. Kan ta upp till 8 veckor innan jag kan köra handboll "på riktigt" igen! :o Usch, men det är bara att bita i det sura äpplet och träna på... Väldigt surt att jag missar beachhandbollturneringen här hemma om två veckor, men får sitta på bänken och heja iaf! :)

Jobbade lite efter skolan, money, money, money! Trodde jag hade klarat mig från regnet när jag cyklade hem, men nej. När jag hade ett par hundra meter kvar kom det en rejäl skur och jag blev blöt! :(
Inget plugg idag, hur skönt!?? :))


Hade min nya väst i skolan idag :) inte shortsen däremot. Bytte om till dem hemma, för mina jeans var blöta.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar