lördag 21 maj 2011

FRÅGOR & SVAR

Hittade denna på http://micah.myshowroom.se

Vad tycker du om kärlek? "Love hurts whether it's right or wrong"
När kramade du någon sist? Idag, när jag träffade Sofia
Saknar du någon speciell person? Ja, kan man säga.
Har du svårt för att bli kär? Sådär
Är du singel? yes
När fick du senast en komplimang? Idag, när jag hade övningskört ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej, och hoppas verkligen jag slipper!
Hånglat med nån riktigt ful: Nej...
Hånglat med fler än 50 pers: Nej, haha
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Mhm
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, kan man säga
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Nej
Fått din mamma att gråta? Nej och planerar det inte heller!
Slagit ner någon? Haha, nej ;)
Skämts över dina föräldrar? Har väl hänt någon gång ;)
Sagt jag älskar dig och menat det? Klart! Folk måste ju få veta det!
Tar du droger? Verkligen inte!
Dricker du? Händer väl..
Vad hatar du verkligen? Oärliga människor och folk som inte vågar stå för det de tycker
Varit kär? Jaa
Är du ensam nu? Ja, en liten stund till iaf
Vill du gifta dig? Att jag vill, men om många år!
Vill du ha barn? Såklart!

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? Vet inte, gråter mycket i smyg ;)
Fick dig att gråta? En film
Du delade en dricka med? Jadu, bra fråga
Du gick på bio med? Malin och Conne
Skällde på dig? Ingen aning..

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Klart! Jag älskar att kramas!
Pussat någon? Hmm.. nej ;)
Köpt någonting? Ja, present till farmor :)
Sjungit? Jag sjunger jämt, men är verkligen inte bra på det!
Saknat någon? JA

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Ja
Egen dator? Ja
Bra kompisar? Ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar