onsdag 18 maj 2011

EN TOPPENDAG!

Nationella i matte A imorse då och det gick riktigt bra! :) Eller det känns så iaf, så får hoppas magkänslan stämmer! Man har ju alltid en lite svårare fråga som man kan få MVG på och jag tror jag löste den! (y) Glad cheeey! ;)
Sedan tittade vi lite på filmen "21" på matten för vi orkade inte räkna något när vi hade suttit så länge med ett prov, gött, + att resten av lektionerna blev inställda. Grym dag med andra ord! Såg precis på gårdagens BB och har hunnit med en del här hemma redan, så som dricka kaffe, köra frågesport och plockat ut en speta ur fingret! ;) Nu blir det till att läsa lite bloggar!
Puss



Lite bider på kläderna jag införskaffade i helgen! Ett vitt linne med snygg rygg och frans-västen jag hade på mig igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar