måndag 5 september 2011

I FRIHET ÄR JAG FÅNGEN

Kom hem för en halvtimme sen eller något. Blev väldigt sent idag för var på sjukhuset efter skolan. Foten är fortfarande lika blå och lika svullen! Så var uppe på vårdcentralen och självklart skickar de vidare en till röntgen.. Onödigt för jag visste att det inte skulle vara någon ben-skada, så slösade bort lite tid där. Anledningen till att jag ringde upp var för att se så att det inte hade hänt något farligt med mitt ledband, men det sa de inget om.. Om typ fyra veckor kanske foten är återställd igen, kul läge!! Vila som gäller!

Annars så har dagen varit helt okej och det kändes som att matteprovet gick bra! Typ en fråga som jag inte kunde (vad jag vet nu iaf!) så det är väl helt okej :) Ser fram emot att få reda på resultatet!


Bild på foten. Den har börjat anta en mer lila färg än det blåa.
Ser inte hela svullnaden, lite runt vristen typ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar