torsdag 1 september 2011

IT'S BEEN TEARING ME APART, NEVER KNOWING WHAT WE ARE

Eftermiddagen och träningen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Efter lite mer än halva träningen så trampar jag på någons fot (eller något) och vrickar till min fot ordentligt! Det blev en rejäl stukning.. När jag efter ett par om och men hade tagit mig hem på cykel och tog bort bindan/badaget hade ankeln svullnat upp mycket! Blå med så får se hur jag känner mig imon men hoppas på att svullnaden har lagt sig..

På tal om något helt annat så uppskattar jag ärliga människor så himla mycket. Det finns nästan inget jag mer ogillar än när människor håller undan sanningen eller ljuger. Har varit med om mycket på sistone och lärt mig vilka som säger vad och vilka som klarar av att vara ärliga och vilka som inte kan kolla än i ögonen och säga sanningen. Så gott folk, säg sanningen!!


Bild från ett par dagar sedan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar