söndag 4 september 2011

I LIKE THE WAY YOU MISBEHAVE

Nu fick jag lite tid över för att blogga! Linnea kom hit en stund efter gymmet och fikade, kaffe latte och glass, mums! ♥ Vi kände att vi var värda det efter ett styrke-pass! ;) Pratade massor också, en hel del om framtiden, haha!
Efter att hon hade cyklat iväg mot nästa destination satte jag min med mina älskade matteböcker... Men som tur var gick det faktiskt väldigt bra, kommer smeka provet imorgon! ;) Inte lika kul bara att man ska vara hos tandläkaren vid strax innan åtta och man har sovmorgon till nio.. Hmm.. Men får slå ihjäl tiden som blir över med lite "sista minuten-plugg" på mammas jobb eller någon annan stans!

Just det, gårdagskvällen. Var ju hemma hos Thess och vi (eller rättare sagt hon) lagade mat (jag tittade mest på!). Kyckling i sås och potatis i ugn typ :) Jättegott! Kollade även på filmen "I Am Number Four" och det var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig! Plus att han som spelar huvudrollen - Alex Pettyfer - är sjukt snygg! Bläddrade även runt lite på kanalerna och såg lite på "A Cinderella Story" och "Arn - Riket vid vägens slut". En jättetrevlig kväll hur som helst!! :)


Lite bilder från igår:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar