tisdag 13 september 2011

WTF?

Vaknade med feber och ont i halsen idag. Så ringde skolan och fixade lite på morgonen innan jag kröp ner i sängen igen. Passade på att sova ett par timmar extra. Men i och med att jag hade latin-lektion idag och det har vi bara en gång i veckan (2½ timme dessutom!) var jag tvungen att försöka ta mig igenom den lektionen. Stoppade i mig ett par alvedon så jag fixade den lektionen iaf. Nu är jag sjukt trött, huvudet gör ont och det känns som att en tennisboll har fastnat i halsen, usch! Alltså jag blir så himla trött på detta! När axeln nästan är bra igen så jag kan börja vara med fullt ut på träningarna stukar jag foten och nu när den börjar bli bra blir man sjuk igen. Ska jag inte få spela handboll någonting i höst eller?? Är det inte det ena så är det det andra.

Målade mina naglar i en mörkt lila nyans för två dagar sedan, älskar den färgen! Det blir nog den färgen jag kommer köra på nu i höst! ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar