måndag 26 september 2011

MEN VÅRA HJÄRTAN BRINNER NÄR ALLTING ANNAT SLOCKNAT

Hallå! Jag får inte ihop det riktigt. Veckorna (och speciellt helgerna) går jättesnabbt men dagarna går långsamt.. Hmm, om någon har en förklaring på detta för han/hon gärna förklara för mig!! ;)

Idag har det känts som att jag har gått runt halvt sovande hela dagen. Allt kändes fel redan innan jag steg upp ur sängen i morse och jag har halvsovit mig igenom alla lektioner idag. Inte den mest aktiva om vi säger så! Första gången jag kände mig pigg idag var när jag drack kaffe klockan 4.. Har iaf typ stressat halvt ihjäl mig idag. Fixat med min tyska-presentation, pluggat latin, varit ute och sprungit back-intervaller och nu har jag varit ute och övningskört i 40-50 minuter. Så nu ska jag slänga mig i soffan framför tv:n och slappna av och förbereda mig för ännu en fullspäckad dag imorgon!
Puss


Hur snygg är inte denna tröjan från Monki??
Skulle kunna döda för den! Okej, nej det skulle jag inte men ändå.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar