måndag 19 september 2011

THAT'S JUST HOW IT IS

Exakt fem månader tills jag blir 18 år idag!!! :)) Can't wait!!
Ganska seg dag i skolan idag som började med matteprov som gick åt helvete rättare sagt.. Okej då, kanske inte riktigt men det kändes verkligen inte bra.. :( Får hoppas på att magkänslan visar sig vara fel sen! Började ju dagen bra med, fick stressa järnet (haha, lollo tyckte det uttrycket var konstigt ;) ). Min tandställning släppte igår så ringde på morgonen när jag vaknat så fick en tid 45 minuter senare, stressad tjej eller vad!?

Jaja, pluggade efter skolan samtidigt som jag åt lite. Hade en liten trevlig pratstund med mina päron samtidigt som jag drack kaffe och tog sedan en paus i pluggandet och såg på gårdagens avsnitt av underbara "Pretty Little Liars". Älskar det!! Nu håller jag på och fixar en ny spellista på Spotify sedan ska jag plugga lite mer.. Kul! NOT..

Btw, sorry för dålig uppdatering i helgen, har liksom inte haft tid och ork riktigt.. Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar