söndag 11 september 2011

WHAT ARE WORDS IF THEY'RE ONLY FOR GOOD TIMES THEN THEY'RE TORN

Sitter och kollar igenom min kalender lite och insåg precis att jag har en massa inplanerat nu framöver. Just nu ser jag fram emot allt så himla mycket; massa handbollsträningar, massage, sista träffen med sjukgymnasten (förhoppningsvis), utvecklingssamtal, körlektioner, teori-utbildningar, frisören, matcher och en massa annat! Haha, får säkert ta tillbaka det där om att jag ser fram emot allt, för det kan bli rätt så stressigt! Ska även hinna med massa plugg, det börjar blir mer och mer nu, och lite besök till tandläkaren och så.. Men det är så det är! Hoppas även att det blir någon weekend-resa med familjen nu när det börjar bli höst. Kan behöva göra något roligt mitt i allt skolarbete och så, men med weekend-resa menar jag inte utomlands, utan bara åka iväg någonstans! :) Hoppas verkligen på att det kommer bli en bra höst!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar