tisdag 27 september 2011

I TAKE A PART OF YOU WITH ME NOW AND YOU WON'T GET IT BACK

Hemma efter en lååååång dag. Slutade vid 15.10 och hade latin den sista lektionen i två och en halv timme, kan ju meddela att det är rätt så segt! Har haft körlektion idag och jag blev för övrigt godkänd på de två momenten jag håller på med så nästa lektion är det backning och parkering som gäller! Passade på att köra den första teori-lektionen idag också. Inte så mycket nytt utan massa grundläggande information bara.

Annars då. Jo, insåg precis en sak. Skulle fixa ett busskort idag för jag hade en värdekupong, men tror ni inte att jag glömde lämna fram den när jag skulle betala, så är nu 50 kr fattigare.. Smart chey! Förövrigt så var värdekupongen andledningen till att jag fixade busskortet!..
Hämtade min klocka till mitt pandora-armband som varit inlämnade för att byta batteri i en månad. Så nu slipper jag störa alla andra med mina frågor om vad klockan är! ;)

Nehe, ska nu sätta mig och göra min svenska-redovisning som jag ska ha på fredag. Hade ju den i tyska idag, som gick jättebra enligt mig :) , så nu är det bara att köra på med nästa! Gött...

Puss


Bild tagen från Jennifers blogg från i vintras. Ni kan
ju bortse från mitt röda, mosade ansikte är ni gulliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar