torsdag 1 september 2011

WHAT WE HAD WOULD NOT BE CALLED LOVE BY THE ONES WHO KNOW

Första september idag. Kände verkligen att det börjar gå mot kallare tider imorse när jag skulle cykla till skolan. 7 grader, sjukt kallt! Men när jag skulle åka hem var det jätteskönt ute! Vi satt till och med ute en stund idag på lunchen :) Väldigt lång dag annars och jag höll på att somna på rättskunskapen i morse. Kom precis på att jag kommer vara jättetrött varje torsdag för vi slutar vår träning så himla sent dagen innan (eller iaf tills vi byter tider).. Bara en dag kvar att ta sig igenom sen är det helg och imorgon får jag träffa min saknade Jessa igen! :) (Kan ju säga att det är faktiskt lite lättare att gå upp nu på mornarna för det finns så himla härliga personer i min klass som man får tillbringa sin dag med! Det är plugget som är ganska segt.. En liten parantes bara!)



Två bilder från här om kvällen som


ni kan ta och värma er med! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar