fredag 30 september 2011

JAG TROR DU SÖKER EFTER MER ÄN DU SER

Trodde verkligen att jag var klar med allt som hette förkylningar och halsont nu, men nejdå. Vi kan väl lika väl ta en omgång till!? Kände mig inte helt pigg igår (trodde det berodde på massagen, som förövrigt var riktigt skön!), men jag tränade ändå. Kanske inte det bästa, men trodde jag redan hade haft skiten.. Idag vaknade jag med en igensvullen hals så det blir inte träning idag :/ Usch!!

Annars hade jag min svenska-redovisning idag. Kände mig inte alls på topp för det men det kändes okej efteråt. Tur att min lärare tyckte det gick toppen iaf! (y) Nu ska jag ner och checka in träningen! Hörs! Puss


Sett i massa tidningar att den röda skinnjackan är "het" igen så passade på att använda mig gamla för ett par dagar sedan ;) hih!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar