lördag 1 januari 2011

2011

Hade en fantastisk nyår med underbara vänner! Jag hade rätt, det blev det bästa nyåret än så länge! :) Vi började hos Lollo som hade gjort förrätt, avokado med räkröra och bröd. Sedan gick vi till Conne som hade fixat varmrätt, potatis i ugn, fläskfilé och sås. Vi körde även paketleken där, men jag med min vanliga otur, fick inte ett enda paket!! Sedan gick vi hem till mig på efterrätt, dvs daimtårta. Hann bara vara hos mig i nästa en timme, sedan gick vi ner på stan för att se raketer och träffa folk. Mycket trevligt! Efter tolvslaget hamnade vi på fest med massa orienterare och annat folk från skolan. Skitkul! Så det hela slutade med att jag var hemma väldigt sent och sov bort hela förmiddagen idag, hihi!

Så man kan säga ett underbart nyår, med god mat, fantastiska kompisar och massa skratt och dans!

Lite bilder:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar