måndag 10 januari 2011

"Ångra ingenting som en gång fått dig att le"

Det citatet hittade jag på en annan blogg och jag började fundera på om det stämmer. Jag tycker att glädje är en av de viktigaste känslorna som finns, men när den försvinner från livet ett tag, känns allt väldigt - väldigt mörkt. Många känslor kommer utav glädje och när den inte längre finns kvar, är det svårt att ångra det som fick glädjen att uppstå. Men det ligger absolut något i citatet.
Du kommer hitta tillbaka till rätt väg igen och hitta andra saker som får dig att le. Även om det inte känns så nu.
Jag bryr mig inte, om ingen förstår detta. Det känns som om jag bara skriver på och orden hamnar hur som helst, men jag skriver detta för min skull och jag behövde få ur mig tankarna på något ställe och bloggen är nog det bästa stället för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar