torsdag 27 januari 2011

Vill iväg härifrån..

Jag har funderat på en sak. Jag och mina kompisar sitter ofta och pratar om vilken tråkig stad vi bor i och att det aldrig händer något. Tänk vad skönt att bara försvinna härifrån ett tag. Inte berätta för någon, utan bara ge sig ut på äventyr. Bara ta tåget och se vart man hamnar...

Typ i de banorna brukar jag tänka, men man gör aldrig något åt det.. En sak som jag tycker skulle vara jättekul, är att åka på en språkresa till sommaren. Tänk att komma bort från denna tråkiga stad (och detta land) och bara göra vad man vill. Ny stad/nytt land, nya kompisar, nya upplevelser och erfarenheter. Antingen åka helt själv eller med en kompis. Skulle vara helt underbart! Synd bara att det kostar så mycket pengar, det är det som stoppar mig från att åka.. ):
Keep on dreaming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar