söndag 30 januari 2011

Inte så dumt med söndag : )

God morgon sötnosar!
Ni vet känslan man brukar få på söndagsmorgonen när man vaknar, känslan av att det är sista dagen innan en helt ny vecka i skolan börjar och man känner hur all stress och panik börjar komma krypande? Den har jag inte idag! Hur skönt!? För vi har nämligen studiedag imorgon, så jag skjuter upp den känslan! Låter rätt så bra va? ;)
Idag så är det handbollsmatch som gäller. Ska bli jättekul att spela igen, speciellt för det var en månad sedan vi spelade vår sista match - i Kopparcupen. Vi har inte haft en seriematch på hur länge som helst! Vi borde vinna ganska så stort, men iom att jag skriver det så kommer det säkert inte bli så.. Men det måste det! Önska oss lycka till! :)
Puss



Jag igår - mina nya jeans och mina nya öronhängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar