onsdag 5 januari 2011

Min dag

Har hunnit med väldigt mycket idag;
- ringt viktigt samtal vid halv tio, vilket gjorde att jag var tvungen att gå upp ganska tidigt..
- städat hela övervåningen
- varit på stan med min kära mor (hittade en tröja, kommer upp i ett tidsinställt inlägg imorgon!)
- fikat med familjen
- fixat efterrätt tills ikväll och matsäck tills imorgon
- packat tills imorgon
- hämtat jacka hos farmor
- fixat med filmer m.m.
Om en stund får vi gäster och lite senare kommer två andra gäster i form av Lisa och Lollo! :) Kommer inte bli så sen kväll idag, för ska upp mycket tidigt imorgon. Vi åker redan vid åtta, så jag kommer fixa lite tidsinställda inlägg som kommer upp de närmsta dagarna. Så håll utkik! ;) Ungefär två per dag..
Lite bilder från dagen:
Semla och kaffe, mums! ;)

Så här ser mitt rum ut just nu, massa packning...

Min nya topp som jag köpte förra veckan när jag var hos Jessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar