torsdag 27 januari 2011

En underbar vinterdag

När jag cyklade hem från skolan njöt jag verkligen av vädret. Idag (och även lite igår) var solen framme och det var längesen sist! Kändes helt underbart att känna värme mot ansiktet igen. Vill göra det oftare! Snön gnistrade och knarrade under skorna, kylan bet i kinderna och solen lös i ansiktet. Om det inte hade varit riktigt så kallt hade det varit helt perfekt, men nu ska vi inte klaga. När jag kom hem gick jag ut i några minuter med min kamera för att ta några bilder. Jag är ingen jättebra fotograf och jag har ingen systemkamera (vill ha!), men jag tycker det är kul att ta kort och fotografera, så nu får ni stå ut med mina bilder! ;)

När det är sådant här väder får jag sådan lust att bara ge mig ut på en lång joggingrunda, men det går inte riktigt än, för det är väldigt halt. Var ju ute en liten sväng igår och jag höll på att halka på flera ställen.. Skulle vara skönt med en långpromenad också, men kommer förmodligen inte hinna med det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar