söndag 16 januari 2011

Ikväll är det tv-maraton som gäller!

Är så otroligt stolt över mig själv! Har gjort mycket nytta idag, så som att plugga matte, skriva sommarjobbsansökningar och ett CV. Känns jätteskönt att det är gjort, även att det är mycket jobb kvar!

Nu längtar jag tills att klockan blir sex, då ska jag ha tv-maraton med mig själv! Först One Tree Hill, sen Top Model, Solsidan, Time Out och till sist Morden i Midsomer. Fast egentligen går det en handbollsmatch jag vill se också, så får se lite.. Går ju alltid att spela in som sagt! ;) Tihi!
Hade även en liten dejt med mina bästa kompisar; Ben & Jerry. Fanns lite kvar sen igår och det är ju faktiskt förbjudet att slänga! Hade aldrig testat den smaken innan, men den var riktigt-riktigt god! :)

Nu ska jag äntligen klicka hem lite kläder från H&M! Kommer ett inlägg senare (idag eller imorgon) med vad jag beställde!
Puss

Har inte lärt mig alla inställningar på min kamera än,
så därför blir en del bilder rätt så suddiga, som ni ser..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar