onsdag 26 januari 2011

Jag. Är. Död.

Så, nu ska jag börja blogga som vanligt igen. Det har varit ett par intensiva dagar med världshandboll i Kinnarps arena och Jönköping, så bloggen har blivit lidande. Ska skriva ett inlägg med massor av information och bilder senare. Kan ju iaf säga att jag var hur glad som helst när jag kom hem igår! ;) Och det blev väldigt sent också. Har bara sovit fem och en halv timme i natt, så jag kommer vara dödstrött ikväll. Brukar i normala fall sova åtta, så det blir en ganska stor skillnad..

Nu ska jag äta frukost och sedan blir det skolan. Vi har temadag idag, så det blir rätt så chill. Ganska härligt alltså! ;)

Lyckades få autografer av nästan hela Frankrikes lag på min vita t-shirt. De är tippade världsmästare. Hoppas det stämmer, då har jag ju träffat/pratat med de blivande världsmästarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar