torsdag 20 januari 2011

Imorgon smäller det!!

Som ni märkt, har uppdateringen inte varit den bästa under de senaste dagarna och tyvärr kommer den inte bli mycket bättre de kommande dagarna. Imorgon eftermiddag, direkt efter skolan, ska jag iväg till Jönköping och jobba på handbolls-VM för herrarna. Det ska jag även på lördag och måndag- och tisdag eftermiddag. Kommer slänga upp något inlägg och så kommer jag göra några tidsinställda.

Hur som helst, idag är det en ganska så stressig dag. Slutade skolan sent, cyklade hem och åt och pluggade lite och sedan ner på träning. Väldigt rolig träning idag faktiskt! :) Nu är det handbolls-VM som väntar och Sverige möter Polen i deras sista gruppspelsmatchen. Hoppas alla där ute sitter bänkade framför tv:n! ;) Annars får ni slå på tv4 NU!!
Nej, nu hinner jag inte blogga mer, handbollen (en av kärlekarna i mitt liv) väntar!! ♥

Vårt handbollslag var med i tidningen igår igen. Har hänt rätt så ofta på sistone, hihi! Denna gången var det för att vi ska iväg och jobba på handbolls-VM :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar