fredag 17 juni 2011

FAST INGEN FATTAR, FATTAR JAG

Första veckan på jobbet är avklarad och den känns underbart med helg nu!! Har inget speciellt inplanerat för kvällen, utan ska bara vara hemma och ta det lugnt, hur skönt som helst! Putsade fönster på jobbet idag (halva dagen typ) och var ute på taket och fixade den andra halvan av dagen. Vi firade även pappa som har avverkat hela 25 år på samma jobb!! Jag fattar inte hur man orkar vara på samma jobb så länge.. ;)

Nähe ni, nu ska jag ta tag i mitt liv och köra lite övningar på axeln. Ska till sjukgymnasten på måndag och hoppas att axeln är helt återställd!! Bloggar mer ikväll, lär bli mycket bloggning i helgen så keep in touch!




Har glömt (eler inte hunnit rättare sagt) att visa min navelpiercing jag fick i tisdags! Jessa, eller hennes pojkvän, hade hjälpt mig att beställa en, så hon tog med den när hon kom förbi. Älskar den!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar