torsdag 30 juni 2011

I'M THE ONE WHO WANTS TO BE WITH YOU

Har precis lagt upp en annons på blocket om min Ipod touch. Känner att det är lite onödigt att ha den nu när jag har skaffat en Iphone. Ipod touch är ju precis som en Iphone, fast utan kamera och man kan inte ringa på den då. Om ni ill köpa en kan ni ju alltid höra av er ;)

Körde på bra på jobbet idag, känns inte som det är mycket kvar att göra nu, men det går ju alltid att hitta på fler uppgifter, haha! Förmodligen blir det ett par dagar nästa vecka också, men vet mer om det imorgon. Skulle egentligen ha varit på träningen nu, men har gjort något konstigt med min höft/mina höfter på jobbet. Har sjukt ont, kunde knappt gå imorse men tog mig igenom dagen ändå, stolt! :)

Sitter på lite modesidor på internet just nu och tittar på grymt snygga kläder. Har t.ex hittat dessa shorts på en hemsida och blev helt kär i dem! VILL HA NU!!! Kommer göra ett inlägg snart med lite andra snygga kläder som gärna skulle få flytta in i min garderob! ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar