lördag 25 juni 2011

YOU GUYS MAKE ME HAPPY

Härlig midsommar igår med typiskt "midsommarväder" - sol och regn blandat med varandra. Många tycks glömma bort att det är midsommar idag också, det var ju "afton" igår men idag är det ju självaste midsommardagen! ;) Därför ska vi ut till stugan idag också, men blir nog inte lika sent som det blev igår, inte för det blev särskilt sent då heller, men men.. Vi fick inte tag på någon taxi när vi skulle hem igår, så därför fick vi de sju kilometer vi har hem i mörker.. Men det är ju aldrig fel med en liten nattpromenad, eller vad säger ni? ;)
Vi följde våra traditioner igår med lunch, midsommarstången, tårta, tipspromenad, midsommarmat och kortspel, vilket var jättekul! Jag är bäst på skitgubbe, nått annat kan jag ju inte säga! ;)
Innan ni får lite bilder från gårdagens händelser (ska leta reda på lite andra bilder med sen..) ska jag bara berätta att jag ska snart springa hela vägen ut till stugan. Har inte ont i halsen längre *peppar peppar* så måste komma igång igen nu!





Jag fick "äran" att göra en midsommarkrans till stången i år.
Fin eller vad!? ;)



Opåbörjad midsommarstång..

Resningen...


Så, titta vad fin den blev! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar