torsdag 9 juni 2011

SWEET SUMMER

Så, nu är det då SOMMARLOV! Känns ju inte helt fel, men har ännu inte hunnit smälta det än. Känns som det är vanlig helg typ. Vi hade avslutning redan vid åtta i kyrkan, så har varit uppe rätt så länge. Efter gick vi och fika med hela klassen, eller alla utom två-tre stycken var med och det var jättetrevligt! Gjorde upp lite planer för ikväll, men vet inte riktigt hur det blir än.. Hoppas på en underbar kväll iaf med klassen + annat folk! :)
Ska strax ner till stan igen med min bror och möta upp mamma. Vi ska ut och äta och sedan titta på min brors skolavslutning! Mysigt! Efteråt kommer mormor & morfar och farmor hit och ska äta jordgubbar och lite, ser ut som en bra dag än så länge! :)

Förresten, nu har jag bestämt vem jag ska gå på balen med i trean, haha! Har haft lite ångest över att man inte ska hitta någon, men nu är det fixat eller vad man ska säga! :)


Mina skolavslutningskläder:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar