onsdag 8 juni 2011

VÅRA BRISTER GÖR OSS TILL MÄNNISKOR

Så, nu är sista dagen i ettan på gymnasiet avklarad! Känns bra, fast man kan väl egentligen säga att vi inte har haft det så jobbigt nu den sista veckan, så sista "riktiga dagen" var väl för flera dagar sedan. Film på två lektioner och inget nödvändigt på den tredje.. Träffade mamma på hennes jobb en stund när vi hade slutat och fikade lite. Passade även på att titta i några affärer. Har precis suttit ute på altanen och målat naglarna och läst i min bok, väldigt skönt! Nu ska jag gå runt i mina högklackade skor som jag förmodligen ska ha på mig imorgon, så att man vänjer fötterna lite och inte får ont på direkten! ;)

Ikväll är det bal för studenterna också, så det är klart man måste ner till torget och titta på dem! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar