söndag 19 juni 2011

LÅT DET VA SOM I EN FILM

Jaha, den här helgen har gått alldeles för fort!! Har varit så skönt att inte ha några måsten utan bara kunna ligga i sängen och titta på tv. Vill ha mitt sommarlov nu! Men får allt vänta lite till. Denna vecka som kommer är den bara en kortvecka på jobbet, i och med att man är ledig på fredag då det är midsommarafton! Ser fram emot det sjukt mycket och hoppas på att det kommer bli riktigt lyckat! Ni ska få höra lite mer om mina planer senare, när jag vet mer själv också ;)

Nu ska jag avrunda denna dag - som varit riktigt härlig - och bege mig till sängen. Klockan står på strax innan sex imorgon och känner på mig att jag kommer vara riktigt trött.. Men det är bara att tänka positivt! (y)
Puss

Btw, ni kan ju inte klaga på uppdateringen de här dagarna iaf! ;)


Hade min nya skjorta idag, tänker bära den som jag gör på bilden och inte helt "utsläppt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar