söndag 12 juni 2011

THIS COULD BE THE END OF EVERYTHING, SO WHY DON'T WE GO?

Var som sagt hemma hos Sofia och hennes familj igårkväll. Jättetrevligt och vi fick en massa god mat! När vi hade ätit efterrätt gick jag och Sofia till Sofias pojkvän som var hos en killkompis och där var även tre andra killar. Mycket underhållande att lyssna och prata med dem! ;)

Idag har jag haft fullt upp att göra. Såg att det var sol och varmt ute, vilket var ett par dagar sedan nu, så passade på att lägga mig i solen i någon timme. Somnade, som vanligt och då är man ju lagom seg i huvudet efteråt.. Sen hade jag lite arbete att göra i trädgården, nämligen att olja staketet och det tog väl två timmar eller nått. Trött i armen nu ;)
Nu ska jag ner och hjälpa till lite med maten! Puss


Now I'm sure

It's never gonna be the same

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar