torsdag 23 juni 2011

YOU GOTTA LOOK YOURSELF IN THE EYE

Har precis tittat på filmen "Million Dollar Baby". Hade sett bitar av den innan, men kom inte riktigt ihåg, så ville se den igen och shit vad bra den var!! Krävdes många tårar, verkligen, men guuud så bra!! Hilary Swank är en jätteduktig skådespelerska och hade nog aldrig sett någon film med Clint Eastwood innan (eller det hade jag säkert, men bara att jag inte kommer ihåg..) och kan säga att jag blev positivt överraskad! Jag lovar att jag kommer ha den här filmen i huvudet i flera dagar nu framöver! Se den om ni inte redan har gjort det!

1 kommentar:

  1. Hej söt!

    Vill du vinna produkter från Reztart för 500kr?

    http://adaras.se/2011/june/vinn-produkter-for-500kr-fran-reztart.html#comment

    Eller en ögonskuggspalett med 120 färger? (Obs! Avslutas imorgon!)

    http://adaras.se/2011/june/vinn-en-ogonskuggspalett-fran-tes-120-farge.html#comment

    Hoppas du vill vara med och tävla! :)

    p.s om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt! <3

    SvaraRadera