tisdag 28 juni 2011

THE GREATEST SUMMER SINCE... I CAN'T REMEMBER!

Kan verkligen säga att det var en toppendag igår! Allt gick min väg så att säga :) Först på väg hem från jobbet sa pappa att han hade hämtat min Iphone som hade kommit tidigare under dagen, blev ju glad redan då! När jag kom hem såg jag att mina betyg från skolan hade kommit och blev ju lite smått nervös sådär, för jag visste bara om ett fåtal. Men jag blev glatt överraskad, mycket! Lyfte min dag ännu mer! Sedan pratade jag med Jessa i telefon på kvällen och hon och jag ska ge oss ut på äventyr om ett par veckor :) Först ska vi till Ullared och shoppa, drar till mormor och morfars husvagn vid havet och sover där (måste självklart bada och sola) och dagen efter tar vi tåget in mot landet igen, men inte ändå hem. Stannar för att se självaste Victoria Maggio uppträda. Hur underbart låter inte det?? Ni förstår säkert att jag hade det största léendet på läpparna som bara går när jag gick och la mig igår!?! Ibland är livet allt för bra!



Bild från dagen vi lämnade min bror på Dreamhack

1 kommentar:

  1. jessa lekstrom5 juli 2011 kl. 11:44

    SER FRAM EMOT NÄSTA VECKA GRYYMT MYCKET!! :)
    kraaaam!

    SvaraRadera