torsdag 30 juni 2011

THOSE WORDS, THEY NEVER GO AWAY

Detta inlägg skrev jag för 2 veckor sedan, men här kommer det:

För ett par dagar sedan hörde jag Chris Medina sjunga för första gången och jag kan allvarligt säga att jag blev helt tagen vid första tonen. Han har helt underbar röst och hans låt "What are Words" är en utav de finaste låtarna jag vet och har hört. Det gör så mycket att man vet historian bakom låten och detta är den andra låten jag verkligen har suttit och lyssnat på och tårarna har rullat ner för mina kinder. Ögonen brukar tåras på vissa låtar, men denna var något alldeles speciellt. Den påminner mig om så mycket - träffar rakt i hjärtat - och sedan tycker jag att det är så fint att han har skrivit denna till den tjej han verkligen älskar. Finns egentligen inte ord som beskriver det jag känner när jag lyssnar på låten..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar