fredag 17 juni 2011

SO TELL ME WHEN YOU'RE GONNA LET ME IN

Jag har en fråga, eller en fundering rättare sagt. Det är så att min bror ska åka på DreamHack imorgon och det håller på enda till tisdag. Jag fattar inte varför man åker på det. Eller jag förstår att det måste kännas häftigt att vara på ett så stort evenemang med flera tusen deltagare, men ändå.. Onödigt att lägga pengar på, enligt min mening! Visst, allt handlar om intresse och så, men jag skulle inte klara att sitta vid en dator så länge. Vad är det egentligen för vits med att sitta vid en datorskärm i tre-fyra dygn, trycka i sig en massa cola-energidryck-godis-chips och inte sova något. Fatta vad kroppen tar stryk av det!! Usch, jag skulle känna mig hur onyttig som helst och att inte träna på tre-fyra dagar, det skulle inte jag klara!

Skriv/berätta gärna om varför man åker till ett sådant här evenemang där ingen sköter hygienen, för jag förstår verkligen inte det...


Ett litet kollage med bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar