torsdag 23 juni 2011

YOU ARE THE ONE I NEED

Nu är ännu en vecka gjord och nu åter står det förmodligen bara en vecka kvar innan jag tar sommarlov på riktigt! En extra dag till den här helgen gör det ju inte sämre heller! Ska bli kul att träffa min släkt som jag inte har träffat på ... vet inte ens när jag träffade dem sist? Det kanske var förra midsommaren :o Det blir nog att åka ner på stan och titta på vaktparaden imorgon (det är en tradition!) och sedan ut till stugan och vara där hela dagen och natten. Vi äter alltid lunch där, sedan jordgubbstårta, klä och dansa runt midsommarstången, tipspromenad och midsommarmat :) Får se hur många punkter vi träffar in imorgon, lär ju bli alla! ;) Jag tycker det är väldigt kul med traditioner faktiskt!

Nu ska jag åka ner till stan och leta efter ett par låga, vita converse bl.a. Blir ingen träning, för halsen känns inte riktigt hundra än och det är ju bättre att bli helt frisk innan man ger sig ut på banan igen!

Puss



Bild på vad jag köpte i helgen, lite smått och gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar