lördag 18 juni 2011

WATCH ME MOVE WHEN I LOSE, WHEN I LOSE IT HARD

Hemma från en perfekt dag i Jönköping! Förmiddagen tillbringades på stan med fika på Espresso House. Hade aldrig fikat där innan, men det var väldigt bra och fint. Tyvärr var kaffet inte så varmt, usch... Blev en hel del shoppat (bilder kommer senare), så som en skjorta, linne, spets-topp och ett par högklackade skor, me like!! Fanns så himla mycket i affärerna nu och alla hade rea, vilket är mycket bättre! Haha ;)
När vi skulle äta lunch mötte vi upp en tjej i mitt handbollslag med familj + hennes pojkvän. Mina föräldrar är jättebra kompisar med hennes så det var jättertrevligt och mycket god mat! :) Gick lite på ett köpcenter efter lunchen, blev inte så mycket shoppat där, men träffade en massa människor som jag känner, kul! Två klasskompisar, en gammal klasskompis, Bea och ett par andra :)

Nu blir det att städa lite innan mina brudar kommer hit! Vi ska grilla ikväll (hoppas det inte börjar regna för mycket bara...) och ha det mysigt! :)


Bilder från idag:


Espresso House


Jag idag, har mina nya skor, men syns inte så bra. Ni får se senare ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar