onsdag 15 juni 2011

I NEED SOMEWHERE TO BEGIN

Nu kan jag allvarligt säga att jag är helt slut! Brukar säga det, men nu är det verkligen allvar! Åtta timmars jobb och jag har varit ute sedan klockan sju i morse. Har tillbringat dagen med min nya "bästa vän" som heter Skylift. Tillsammans har vi tvättat hus hela dagen, mina armar är döda..... Konstigt, men det känns som att golvet gungar nu när jag sitter och skriver detta! Får se hur detta kommer gå framöver, igår kunde jag inte somna för det kändes som hela huset gungade (typ åk-sjuke-känsla).. Haha, lyckat!! Blir ingen träning för mig idag, för det första är jag trött och sedan känner jag mig inte hundra.. Bättre vänta och hoppas att det går över! :)

Idag firar min mamma och pappa 20-årig bröllopsdag! Tänk vad fantastiskt att kunna hålla ihop så länge! Beundrar verkligen dom! Grattis!! ♥ Bakade ju cupcakes igår, så dekorerade två stycken till mina föräldrar idag. Det står "20 ÅR" på om ni inte kan läsa! ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar