torsdag 16 augusti 2012

BRUKAR SVÄLJA DINA LÖGNER MEST FÖR ATT FÅ KÄNNA SMAKEN

Förmiddagen idag har spenderats på min altan med Julia M, aka Melkis, i solen (och molnen)! Har varit asskönt och jag har till och med fått användning för min kokosolja. Nu har jag dock sköljt av mig resterna av oljan (vill ju inte lukta som en kokosnöt hela eftermiddagen och kvällen) och gjort mig i ordning lite, för jag ska snart ta bussen till grannstaden för en fika med Erika. Ska ha det riktigt trevligt och mysigt och prata av oss massor i och med att hon lämnar mig (och alla andra) i nästa vecka och breder sina vingar västerut.. Kommer sakna henne massor, men kommer komma och hälsa på henne innan hon vet ordet av det! ;)
Annars då? Jo, jag har fått en brännskada. Skulle gissa på första graden, då jag stod vid spisen i enbart shorts och bh. Inte så lyckat, så gör inte om mitt misstag! Min mage är röd.. Haha, klantigt!! Sedan har jag världens sämsta hårdag idag, så det är sådana här dagar man tackar Gud (eller vem man nu ska tacka?) för solhatten! ♥

Bild från helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar