tisdag 14 augusti 2012

I'M GONNA LOSE HIM, JUST LIKE WATER THROUGH MY HANDS

Ett steg i rätt riktning. Nu kanske ni undrar vad jag menar med detta, så jag ska ta och förklara det för er. Jag har börjat läsa en blogg nu igen och det är ingen modeblogg eller liknande för er som trodde det, utan det är en blogg om hälsa och träning. Kan berätta mer om den en annan gång! Men hur som helst så har jag fått lite nya idéer på vad man kan äta till frukost och mellanmål, alltså saker som är nyttigare! Toppen tycker jag, eftersom jag känner att jag vill komma igång med träning, kost och hälsa på allvar. Trivs inte riktigt med det sätt som jag lever på nu... Så efter att jag hade gått en powerwalk idag med min kusin, gjorde jag mig en gröt på fiberhavregryn och la lite blåbär, hallon, linfrön, solrosfrön, pumpakärnor och cashewnötter på. Så sjukt gott och väldigt mättande och bara nyttiga fetter och kolhydrater, bra va!? Nöjd tjej! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar