torsdag 30 augusti 2012

TRYIN' TO HOLD, BUT THERE'S NOTHING TO GRAB, SO I LET GO

Är så glad att blogg-appen äntligen verkar fungera igen!! (Vet inte om ni har märkt det, men det har blivit ett par "iphone-inlägg" de senaste dagarna;) )
Som jag skrev innan var jag nere hos frisören i eftermiddag och jämnade till håret lite. Ingen större skillnad som vanligt alltså, men min frisör började redan prata balfrisyrer med mig, haha! Alltid kul att spåna och fundera lite, men känns som att det är liiite tidigt faktiskt ;) Bokade iaf en tid för slingning när hösten och kylan börjar smyga sig på, så det känns kul! :) Annars är jag lagom trött i kroppen och magen, efter ett hårt styrkepass på gymmet och sedan en pastasallad. Härligt! Nu inväntar jag bara att klockan ska slå 20.00 så jag kan slänga mig i soffan framför Robinson och sedan CSI Miami. Har sovmorgon imorgon till halv tolv, inte helt fel alltså! ;)

Två från igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar