lördag 4 augusti 2012

EVERYTIME YOU HOLD ME CLOSE MY HEART SKIPS A BEAT

Säger bara ett ord: Sovmorgon! Fan vad underbart det var! Men det kändes som att jag skulle kunna sova så mycket längre ändå.. haha! Men så blev det inte, satte mig i solen i max fem min innan molnen kom så då gjorde jag mig i ordning och åkte ner på stan lite. Tittade/Lyssnade lite på vaktparaden för första gången i år, kollade i lite affärer - fick med mig ett par shorts hem, men visar er dem senare! - och drog en sväng till Intersport. Resultatet av det besöket ser ni nedanför, hur nöjd som helst! Äntligen ett par nya löparskor och de var ju hur snygga som helst med!! Rosa♥  Efter stan fikade vi lite hos farmor, hennes gifflar är de bästa bullarna i världen!! Big love!
Och därför blir det gymmet nu en stund, måste ju inviga skorna! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar