söndag 26 augusti 2012

OCH ENSAM ÄR SÅ JÄVLA STARK, SÅ JAG BEHÖVER ALDRIG BE OM HJÄLP

Blev inga inlägg igår, sorry för det, men livet har varit galeeeeeeeet de två senaste dagarna!! Stadsfesten har verkligen levererat, men fattar inte att den redan är över.. Har aldrig upplevt att det har gått så snabbt innan..! Kan ju köra en liten resumé för er som inte var där, eller för att ni bara vill veta vad jag har gjort/sett/upplevt under de senaste 48 timmarna. Då kör vi:
Fredag: Käkade kebabsallad med Elina och Lagge, gjorde oss i ordning hemma hos Elina med Hajer, Sofia och Olivia och förfestade. Asnajs, älskar "jag har aldrig" och sådana lekar ;) Sprang igenom hela festivalområdet och ner till scenen där Kapten Röd spelade. Kan tillägga att jag började lyssna på honom i torsdags.. Efter, jo tack jag vet! Träffade massa härliga människor i publiken. En snabb sväng till Elina igen och sedan tillbaka till stan för att lyssna och titta på Loreen i en halvtimme. Jag tyckte iaf att hon var bra! Jag och Lagge gick runt och träffade lite folk efter detta och hade det lite småtrevligt sådär. Sov som en kung hela natten.
Lördag: Chillade hemma. Huvudvärk, haha! Kollade på lite handboll med Lagge, för damerna spelade DM och de kom trea, grattis brudar!! Stack till Elina tidigt för att möta upp samma snygga tjejer som kvällen/dagen innan. Gjorde oss i ordning (igen) och gick för att lyssna på Den Svenska Björnstammen för andra gången den här sommaren, big love ♥ Fortsatte förkröket hos Elina, gick runt på stan för att träffa folk, lyssnade på General Knas (hade aldrig hört honom innan, men han var hur skön som helst!) och sedan det vi hade väntat på: MAGNUS UGGLA. Min stora kärlek levererade hur mycket ös som helst och det var helt crazy. Går inte att beskriva liksom. Sjukt, ordet som skulle beskriva det isf.
Detta var allt i stora drag, utelämnar en del, haha ;)

Två bilder från min instagram i helgen. Den första från i fredags, den andra från i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar