fredag 10 augusti 2012

I'M DAMNED TO FEEL THE WAY I DO

Sista jobbdagen är gjord, woohooo! 20/20 och det känns underbart! Dock var det väldigt tråkigt och sorgligt att säga hejdå till alla, men hoppas att vi syns nästa sommar igen!! :) Blåbärspajen var väldigt uppskattad, så det var kul! Från den ena blåbärspajen till den andra så vill jag också berätta att jag blev bjuden på blåbärspaj av tre saknade orienterarbrudar igårkväll och dessa tre brudar var Olivia, Agnes och Nicole! Det var jättekul att träffa dem igen, var ju åtta veckor sedan sist liksom!! :o 
Så nu är det nästan två veckors ledighet som gäller, grymt skönt! Och den börjar med en myskväll med Lollo och semi-final i handbollen för herrar, OS! Alltså, jag har aldrig varit så glad över att ha fel! I onsdags (tror jag?) skrev jag ju att herrarna tyvärr skulle förlora mot Danmark, men de vann med två mål, UNDERBART!! 

Denna gulliga bricka fick jag av mina arbetskamrater idag som avslutningspresent, älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar