söndag 12 augusti 2012

THREE HUNDRED MORE DAYS

Liksom alla andra så har jag "nedräkningsappen" på min iphone och idag fick jag en påminnelse av denna. Det är 300 dagar kvar tills jag tar studenten!! Skolan har inte ens börjat än, men det känns ju ändå lite konstigt så där. Så, om 300 dagar är jag förmodligen arbetslös och ska ge mig iväg på nya äventyr. Jag kan spåna och fundera hur mycket som helst nu, men det spelar egentligen ingen roll, för det är inte förrän jag är där som jag verkligen vet vad som är på gång och vad som kommer att hända och ske.
Börjar inse att det inte alls är långt kvar. Skolan börjar snart, året kommer flyga förbi och snart drar alla mina äldre kompisar iväg till olika delar av Sverige och världen. Vad ska man göra, vi håller ju på att växa upp och bli vuxna.. That's life, and sometimes it sucks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar