tisdag 21 augusti 2012

IT SHOULD HAVE BEEN US, IT COULD HAVE BEEN YOU

Haft en väldigt effektiv dag hittills. Gick upp halv nio och gav mig ut på en powerwalk, kom hem och åt frukost, cyklade ner till sjukhuset och efter det så städade jag på mammas jobb. Mycket uträttat med andra ord, känns bra!!
Var uppe på sjukhuset med min fot (för tredje gången) som jag har haft ont i i ca. tre månader. En "inflammation" säger de, men nu ska jag äntligen få göra en röntgen och efter det ska jag till ortopeden, så vi får se vad som händer inom den närmsta framtiden. Men förmodligen kommer det ta lång tid för alla remisser som ska ut och få tider osvosv. Tålamod.

Igårkväll fick det bli en spontanare. Pratade med Lagge i telefon och hon hade hyrt filmen The Hungergames så jag tog bilen till henne för att se på filmen tillsammans. Hur mysigt!? :) Filmen var helt fantastiskt bra och jag som hade tänkt att läsa böckerna innan jag såg filmen.. Men men, det blir inte alltid som man tänkt sig, men nu har jag iaf reserverat den första boken på biblioteket, så hämtar den när skolan börjar på torsdag! :) 

Min lunch idag. Kräftomelett med cayenne-peppar, mums! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar