torsdag 23 augusti 2012

LILLA VÄN, JAG KAN SE VAD DU TÄNKER

Okej. Det var första skoldagen i trean det då. Fast egentligen kan man inte kalla det "skoldag", då vi bara planerade inför morgondagen - vi ska välkomna ettorna (haha, tror de ja ;) ) och så fick vi våra scheman. Trodde mitt skulle vara värre, men det är inte jättebra. Hoppas på att kunna göra ett par små justeringar, så skulle det bli perfekt! Håller tummarna!!
Dagen har faktiskt varit riktigt bra i allmänhet annars. Började dagen med en pw med Elina och sedan åt vi frukost tillsammans. Fixade i ordning mig, cyklade ner till Elina och fixade lunch till henne, mig och Lagge. Kycklingsallad, hur gott som helst! Vi gjorde upp lite planer för helgen, då det är stadsfest!! Vad vi taggarrrrrrrrrrr! Och sedan gick vi till skolan. Väldigt kul att träffa alla fina klasskompisar igen och säger bara en sak: We're going to run the corridors!!
STUDENTÅR '13, NU KÖR VI!!

Mina babes och jag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar