söndag 19 augusti 2012

EVERY BREATH I TAKE IS LIKE BREATHING UNDER WATER

Tränger undan de deppiga och jobbiga tankarna som så gärna vill och håller på att leta sig in i mitt huvud igen. Tur att jag har fullt upp för tillfället, så jag slipper stanna upp och tänka. Tackar mina fina kompisar för att ni finns där, även om ni inte vet om det riktigt, men det hjälper på alla sätt och vis!
Det där jag håller på att packa till, det är nämligen så att ikväll/i natt så vankas det kräftfiske. Jag, Lisa och Lollo ska ut till Lollos stuga och spendera resten av denna dag och morgondagen där ute. Långt ute i skogen och bara ha det mysigt. Vet inte hur bra mottagning det är där, så får se om det kan bli något inlägg via iphonen..? Kan ju hålla tummarna! Det ska iaf bli riktigt skönt att komma hemifrån lite, även om det bara är för ca. ett dygn.
Håll ställningarna här hemma åt mig med, så hörs vi! Nu ska jag stoppa något i magen! Puss 

Random bild på mina nya vaxade jeans..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar