tisdag 7 augusti 2012

DET RADIOAKTIVA REGNET

Idag har jag haft en sådandär dag som man kan kalla för otursdag.. Det började redan den sekund då jag slog upp mina ögon vid klockan 06.02 , jag kände att huvudet var väldigt tungt och ont i hela kroppen. Under dagen har halsen börjat göra mer och mer ont och näsan vägrar att samarbeta med mig. Så jag gissar på att jag håller på att bli förkyld (?) och det känns ju lagom kul nu när ledigheten börjar komma närmre. 
Sen i morse när jag cyklade till jobbet så lyckades jag nog med det omöjliga. När jag cyklade kände jag plötsligt att något landade på mitt huvud och förmodligen var det en slö geting (eller kanske en blinning?) och självklart stack den mig rätt på huvudet. Nu har jag världens bula som kliar, fy fan säger jag bara. Så för att inte utsätta mig för fler eländen idag kommer jag bara ligga i min säng eller i soffan och läsa eller titta på tv.. Så ni vet var ni hittar mig! Inte helt fel att slänga iväg ett litet sms kanske? ;) 

Ännu en bild ifrån arkivet. Denna gång från min brors konfirmation då vädret var helt fantastiskt! Man önskar att det skulle kunna vara lika fint nu med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar