måndag 27 augusti 2012

IF ONLY YOU SAW WHAT I CAN SEE, YOU'LL UNDERSTAND WHY I WANT YOU SO DESPERATELY

Den första "riktiga" skoldagen idag då. Rätt chill ändå måste jag säga. Sovmorgon pga inställd lektion, matte - bara repition, håla och sedan svenska med ny lärare, vilket betyder typ bara lära känna varandra. Så är inte så slut som jag hade räknat med ;) Efter skolan mötte jag Lisa och Lollo. Vi skulle fixa ett blommogram och sedan gick vi och pratade lite. Lisa och jag drack även kaffe hemma hos mig, väldigt trevlans! Det känns faktiskt lite konstigt att komma hem från skolan och inte ha några läxor eller handbollsträningar inplanerade, men jag behöver nog inte "oroa" mig så länge till. Plugget lär ju köra igång ordentligt vilken dag som helst. Får lägga upp ett eget träningsschema också, så därför blir det nog gymmet ikväll. Inte helt fel efter helgens bravader! ;)

Blev så glad när jag fick in posten idag. Där låg nämligen ett brev från min kusin som är bosatt i USA under ett år. Kan verkligen inte beskriva min glädje när jag såg att det var från henne!! Det är tuuuusen gången roligare att få ett riktigt brev ist för e-mail, sms eller liknande. Hon hade även skickat med ett jättegulligt armband, som hon köpte i Mississippi! :)) Tusen tack igen min fina kusin ♥

Instagram pic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar